Binnenkort filmpje zo maak je een apparte lamp van een pallet

donderdag 10 juli 2014


Mooi weer geweest vandaag lekker om buiten te werken aan mijn hobby nu even aan mijn blog werken.
Ik ben begonnen aan een oud soort thee kastje met glazen raampjes om naar binnen te gluren naar mooie dingen die je erin kan zetten,zat jammer genoeg geen deurtje meer bij,dan maar zelf proberen te maken
Dit word mijn grootste uitdaging tot nu toe ben zelf nieuwsgierig of mij dat gaat lukken?
Nooit gedaan.
Zelf denk ik een glasplaatje uit een schilderij lijst te gebruiken met daaromheen afwerk latjes.
Ook nieuwsgierig geworden hoe het word kom dan binnenkort nog even kijken op mijn blog.
Ik heb vanochtend wel het kastje vast brocante mat wit gemaakt.
nu het glazen deurtje nog
Wel alvast foto's toegevoegd van het kastje tot wat nu geworden is.
Klik op de foto's om te vergroten.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten